Newmom96 ahh benim de çok oldu çıktığım gibi geri döndüğüm, dışarda yiyelim diye bı heves hazırlanıp çıkıp yemekler gelince yiyemeden kalkıp eve geldiğimiz.. inanın alışıyorlar tabii siz de alışıyorsunuz. Panik olmamaya alışıyor insan. İnatla çıktım vazgeçmedim eve kapanmak istemedim birkaç seferden sonra o da alıştı