Kızlar tam 2 ay önce doğum yaptım hala kanamam tam bitmiş değil. Bitti 1-2 gün sonra adet kanaması gibi bir kanamam oldu adet oldum diye düşündüm şimdi de az ama rengi saroya çalan kanamam var. Neyse doktorum normal dedi rahatladım asıl sorum şu: göbeğim hala 4 aylık gibi. Kanamam iyice bitip rahim iyileşince bu göbek biraz toplanır mı? Bu arada Hamilelikten önce göbeğim sıfırdı hiçbir zaman kiloyu da göbekten almıyordum.