
Arkadaşlar bugün oğlumun kafasında böyle bir şey gördüm ve hiç dokunmadan kaptığım gibi acile götürdüm Hemen çıkardılar ve Yavsı dediler Kenenin küçüğüymüş Bir hafta gözlemlememi söylediler Ateş,kusma vs olursa tam kapsamlı acil servisi olan bir hastaneye gidin dediler O kadar kötüyüm ki Mideme kramplar giriyor Umarım zehirli bir şey değildir Annemlerin yanındayım ve kırsalda yaşıyorlar Oğlum dün köpekle filan çok oynamıştı Muhtemelen ondan ya da çayır çimenden geldi Burada yaşayan herkes çok serin kanlı Zararsız o Bişi olmaz modunda Beni rahatlatmak için mi söylüyorlar Yoksa gerçekten öyle mi bilmiyorum Bu gece 2 saatte bir kalkıp ateşini ölçücem Var mı bu konuda bir tecrübesi olan