QueenMommm annem ve babam Pazarcılık yapıyorlardı yıllardır ikisi de isteğe bağlı bağkur ödüyorlardı sosyal güvence amaçlı. Baktılar o şekilde olmadı çok ödeme çıkıyordu, pazar yerleri ve mallar hersey annemin üzerine olduğu için annem babamı sigortalı işçisi olarak gösterdi, yanında sigortalı çalışan olarak yani. En başta sadece her ay düzenli olarak annem babamın sigortasını ödüyordu. Bahsettiğim düzenleme gelince muhasebeden annemi uyardilar ve artık maaş ödemesi olarakta bankaya asgari ücret yatirmasi gerektiğini söylediler ve annem de aynı sekilde uygulamaya başladı. Demek istediğim şu, vergiye tabii tutulan kaçak göçek hiç bir durumu olmayan her işletme bu şekilde ilerlemeli. Ama sizin sigorta girisinizi yapmadığına göre sigorta girişsiz işçi çalıştırıyor ve bahsettiğiniz durumu onlara uyguluyor olabilir.