Kızlar bebeğim yatağın üzerinde uyuyordu etrafına yastıklar koydum mutfakta bulaşıkları topluyordum eşim Yok bebeğim düşmüş kapının arkasına gelmiş ağladı 3 dakika içinde hemen baktım vücudunda hiçbir şey yok kızarma morarma yok kolları birbirine eşit bacakları eşit birazcık ağla sonra sustu tepkileri yerine refleksleri yerinde gülüyor su içiyor emiyor her şeyi yerinde bir sıkıntı var mıdır acaba çok korkuyorum kendimi çok kötü hissediyorum hiç iyi değilim ne yapmalıyım