Zumraaa canım inan hepsi olabilir herşey etkileyebilir seni. Benim ilk bebeğimdi ve lohusa depresyonu da geçirmiştim ilk günlerim o kadar zordu sana anlatamam. Aşırı mutsuzdum duvarlar üzerime geliyodu çok şükür geçti zamanla psikolojik olarak geçti ama fiziksel olarak sıkıntılarım başlamıştı başım dönüyodu gözüm kararıyodu bulanık görme başladı hepsi için doktora gittim ama bir sıkıntı çıkmadı normal doğum olmuştu va çok zordu 21 saat suni sancı almıştım travma gibi bişey oldu bende birde bebek bakımı nedir bilmiyodum sizde yaşamışsınızdir ilk bebeğinizde ilk günlerde bebeğime anne gibi hissetmiyodum tahlilleride de bişey çıkmadı o baş dönmesi falan yanlış hatırlamıyorsam bir iki aya kalmadı geçmişti yani bebeğim 4-5 aylık olduğunda herşeyi iyi olarak hatırlıyorum sizinde ikinci çocuk diyorsunuz tahlilleriniz iyiyse lütfen kendinize sıkıntı yapmayın büyük ihtimalle ya sezeryan dan yada bebeğin zorluğu stresten olabilir ben çok korkuyodum ruhsal ve fiziksel olarak eski günlerime dönemeyecem diye ama geçti şuan ara ara yine sıkıntı oluyo ama ilk günler gibi değil bana da herkes geçer diyodu inanamıyodum ama geçiyomuş sizde üzerinize almayın doktor kontrolünüzü yaptırın bir sıkıntı yoksa güzel düşünün iyi hissetmeye çalışın geçecek inşallah bazense annelik zor bünye kaldırmıyo sağlıkta sıkıntı olarak kendini dışa vuruyo inşallah geçer biran önce hepsi 🌸