Oğlum bugün tam 7 ay 10. Günlük 1haftadır diş patlamadı kabarıyor ama çıkaramadığı için inanılmaz huzursuz neredeyse gündüz hiç uyumuyor desem yeridir. Uykusu geliyor gözlerini ovuyor ama uyumak için ayakta sallıyoruz yok kucakta sallıyoruz yok resmen içi çıkana kadar bağırıp uyumuyor duyan dövdük sanacak öyle bir ağlama 🤪 anneler bu uyku gerilemesimi atak mı adı her neyse lütfen yardımmmm… ☹️☹️☹️🫶🏻