Bebeğim prematüre - 27 günlük. Her beslenme sonrası mutlaka bebeğimin gazını çıkartmaya çalışıyorum sırtını sıvazlayarak vs.
Mesela emerken veya biberonda ne güzel mayışıyor uykusu geliyor, ben gazını çıkartırken yazık tüm uykusu kaçıyor ve gaz çıkartmaya çalıştıkçada sancı geliyo çok huysuzlanıyo. Dün sabaha kadar uyumadı yazık nasıl yoruldu ağlaya ağlaya. Keşke öyle uykusu geldiğinde direk yatırabilsem, gazı çok birikir daha mı kötü olur acaba ? 😓
Doktorumuz Biogaia ve Nurse Harveys gaz damlası önerdi, kullanmaya başlayalı 2-3 gün oluyor. Kullanıp faydasını gören oldu mu ?
Bir de bugün Kimyon kaynatıp içtim o da fayda ediyormuş