Ya bunu uykuya direnmek değil de uykum var ne yapacağımı bilmiyorum huysuzlugu olarak görüyorum ben. Benim oğlum da doğduğundan beri gündüz uykusu çok sıkıntılı. Uykudan gözleri kızarıyordu ben direniyor diye zorlamiyodum baktim olmuyo. Biraz mayışip esneyince ihtiyaçlarını giderip sallıyorum..uykuya dalana kadar ellerini tutuyorum yoksa kendini döver gibi yapiyo, ilk başta agliyo mizmizlaniyo. Uyku ilahisi var bazen onu açıyorum bazen beyaz gürültü açıyorum. Bir yandanda pış pışşş yapıyorum. Bu şekilde uyuyoruz yani yapacak başka hiçbir şeyim kalmadı