superkahramanbiranne Sevoinci bizde aynıyız diş mi acaba 8 aylığız rutin bozuldu gün boyu sıfır uyku ölüyom
Sevoinci ipegimsi kafayı yemek üzereyim hiç böyle değildi ne oldu birden anlamış değilim emerdi direk uyurdu sekiz dedi mi günde 4 uyku yapardık bugün hele nirvana hiç uyku yok sürekli mızmızmız🤦🏼♀️Kafayı yiycem
ipegimsi Sevoinci dört uyku artık fazla bizim bebişlere üçe düşürmeye çalışın bence uyku pencereleri genişliyor büyüdükçe ben bazen iki bile deniyorum yoksa gece uyutmuyor enercciii çok fazla😅🤣
semma007 Sevoinci masallh çok iyiymiş ben hiç o saati görmedim hep gece yatıyor o yüzden biz hiç atakta rtkilenmiyoruz .iyi uyuması için ne yaptinkz
Sevoinci ipegimsi ya valla bilmiyorum ki her yolu deniyorum olmuyor şimdi o kadar zor uyuttum ki inşallah uyur sabaha kadar 😔
ipegimsi Sevoinci uykusunu alıyordur gündüzden bence uyku sayısını azaltın derim gece uykusu 11-12 saat gündüz uykusu da 3-4 saat maksimum yeterli
Sevoinci semma007 ilgileniyorum sürekli,yani yoruyorum heralde ilgilendiğim için,dışarı çıkartmaya çalışıyorum her gün eğer çıkamazsak kayınvalideme götürüyorum,bilmiyorum yani normalde uyuyordu 😂
Sevoinci superkahramanbiranne olabilir muhtemelen öyle,bizim baya kaşınıyor şu ara hatta kulağını da kaşıyor