Derya2118 bu durum bebeklerde yasamasi gereken onemli bir gelisim evresi. Ancak bu evre, en erken dorduncu ayda basliyor ve onuncu aya kadar devam ediyor. Bu aylarda yabancilardan korkmasi, aglamasi olumlu bir durum. Bu yabancilari ayirt etmeye basladigini, annede sakinleserek guvenli baglandigini gosterir. Ama sizin ,21. Ayda olmus. Bu konu hakkinda bilgim yok. Bu aylarda normal mi bilmiyorum . Oglum dorduncu ay muayenesinde doktordan korkup aglamisti. Doktorda cok iyi yabancilari fatketmeye baslamis artik demisti