Bence uyku tulumu çok iyi oluyor ben kilotlu çorap yerine hep çoraplı penye altlar var ya onlardan giydirdim içine daha rahat ayaklarida çorapli olduğu için çıkarmıyordu yine evinizin sıcaklığında önemli tabi bolca uzun kolu zıbında gerekiyor. Kazak ve Polarlı şeyler pek uygun olmuyor bence çok terletiyordu pamuklu üstleri 2 kat giydiriyordum, bazense tek kat penye yelek giydiriyordum.