İyi akşamlar hanımlar ben 21 temmuzda adet oldum temmuz ayında 20 gecik adetim 21 adet oldim Ağustos 21 adet günüm kadın doğuma gttim kaşınti şikayetinle alttan baktı simir testi aldı adetin 10 gün gecikrkse gel dedi 5 eylülde miğde bulantim başladı 8 Eylül kan verdim değerim 29618 çıktı değerim adet durumuma göre çok çikmamis mı int baktımda 7 haftalık hamilelik yazıyor 20 gün önce doktor alttan baktın da gormezmiydi migdem bulanmasa hamile olduğumu anlamazdm