sefaleo Bebeğim bugün 5 günlük oldu ama bezini ıslatma sıklığı çok nadir oluyor gibi hissediyorum. Günde 3-4 bez anca değiştiriyoruz. Emmesi de fena görünmüyo ama nedir ne değildir. Yorumlarınızı bekliyorum..🤔
Minikobaby sefaleo merhabalar bana az geldi cunku yenidoganda emer iser ya da tuvaletini yapar bez degistirme daha fazla olur bizimkinde oyleydi, doymuyor olabilir mi acaba Doktorunuza mutlaka soyleyin derim
meyrakalpben sefaleo banada az geldi canım yeterli beslenemiyor olabilir doktorunuza danışın isterseniz
izd sefaleo azlığının sebebimaz çiş yaoması mı yoksa sizin kontrol süresi ve değiştirme azlığınız mı ? Yani dolu dolu şişli bezler ise ideal çiş sayısına belki ulaşıyorsunuz arada body içinden bez çiş göstergesini kontrol sıklığınızı artırabilirsiniz.
AslaninAslanAnnesi20_02 Az gibi geldi biz en az 10kere bez degisitiriyorduk. Tabi yine de en doğru cevabı doktorunuz verir. Sorun içiniz rahat etsin.
hayalperest2310 sefaleo bebekten bebeğe değişir mi bilmiyorum ama benim fe öyleydi en fazla 4 şimdi de 5 ay 9 günlük 4 taneyi geçmez doktora götürüp bütün tahlilleri verdim mamada alıyo zaten aç da değil doktor normal demek ki dedi herseyi temiz çıktı
EsraCnplt sefaleo bez sayısı az görünüyor ama bezin dolulugunu da takip etmeni ve emziren anne olarak çok çok su içmen gerektiğini hatırlatmak isterim 💕 hayırlı olsun sağlıkla büyüt inşallah