Ebrusngl Menenjit ve Rotavirüs aşıları yapıldı bugğn 1. Dozları. Doktorumuza sormayı unuttum. Banyo yapabilir miyiz acaba? Yoksa beklememiz mi gerekiyor 2-3 gün? Biraz ateşimiz çıkmaya başladı calpol verdim ama banyo yaptırılabiliyorsa hemen sokacağım🥺
Ebrusngl aysecikm ay demeyin 37.5 -37.7 çıktı ateşi yükseliyor gibi calpol verdim yarım ölçek. İnşallah daha da yükselmez
ipegimsi aysecikm deri altına yapılan asılarda enfeksiyon kapma ihtimali vardır kasa yapılan yada ağızdan alınan aşılarda mikrop kapma ihtimali olmaz yaptırabilirsiniz yine de içiniz rahat edecekse direk üstüne su dökmeyin bi bantla kapatın
Ebrusngl Ucansupurge Normalde hiç unutmam ben de sormayı ama bu defa atladım. Doktorumuza yazdım ben de dönüş bekliyorum inşallah yaptırabilirim
durukusunannesi_ Ebrusngl sadece verem aşısından sonra banyo yaptırtmayın deniyor diğerlerinde bir sakınca yok benim bildiğim. Ama çok endişeleniyorsanız aşı yerine bir yara bantı yapıştırın
Ebrusngl ipegimsi Bebek hemşiresi bir arkadaşımızı aradık yaptırabilirsiniz dedi. Çok teşekkür ederim 🙏🏻
Ebrusngl aysecikm Menenjit ve rotavirüs aşıları. Bebek hemşiresi bir arkadaşımızı aradık yaptırabilirsiniz dedi. Çok teşekkür ederim 🙏🏻
aysecikm ipegimsi menenjit içinde verem içinde hangi aşıyı olduysak yıkamayın dedi her doktorun görüşü bir olmuyor sanırım
Ekincik Ebrusngl Geçen hafta oğlum menenjit ve rota aşıları ilk dozunu oldu. Doktorumuz akşam banyo yaptırabilirsiniz dedi. Biz de yaptırdık. Ateş ve huysuzluk bikaç gün devam etti maalesef.
Ebrusngl Ekincik Bebek hemşiresi bir arkadaşımızı aradık yaptırabilirsiniz dedi. Çok teşekkür ederim 🙏🏻
Mrvtlg Ebrusngl hemşirem bugün sadece verem aşısından sonra banyo yaptırılmaz onun haricinde tüm aşılarda yaptırabilirsin dedi
Ebrusngl Mrvtlg Bebek hemşiresi bir arkadaşımızı aradık yaptırabilirsiniz dedi. Çok teşekkür ederim 🙏🏻