Kızlar merhaba. Kazım 5 ay 23 günlük. Bugün işe başladım ama kesinlikle biberon emmiyor. Ne kaşıkla ne biberonla asla almıyor beni emmek istiyor. Ama mesela kaşıkla yoğurt vs verildiğinde yiyor sadece sütü anne memesi dışında bir yerden almak istemiyor. Şu ana kadar yoğurt havuç kabak patates elma şeftali tadımları yaptık. Bugün ilk iş günümdü yine biberon almamış zorla biraz içirmiş kardeşim. Ben de tarhana yap dedim kendi bebek tarhanaları muhallebileri vs var. Bunlardan verse sorun olur mu ? Doyar mı ? Zaten mesaim 8 de başlıyor 12 de bitiyor en geç 12-45 te evde oluyorum. Önerilerinize açığım