Kızlarrrr 4 ay 26 günlük 3 bucuk ayından beri savaşıyorum aşırı huysuz hiç bir şeyle memnun olmuyo evin içinde tur atmak bile kesmiyor bazen uyku düzeni deseniz yok acaba benim kızımın genel huyumu bu atak falan değil yani 🤔
Sizler ne durumdasınız günde 3 kere zorla 5 dk anca emiyor en fazla 5 dk yani bir anda uzaklaşıp kendini atmaya çalışıyor …
Emmediği için sütüm baya azaldı vakit bulup sağımda yapamıyorum….
Delirmemek için direniyorum gün geçtikce azalır diyolar tam tersi benimki daha kötü oluyor …
Sanırım bu atak falan değil kızımın huyu bu kabullenmem gerekiyor durduğumuz bir saniye yok bez bağlama işkence sürekli bacaklarını kaldırıyor yana dönüyor ellerini boğazına kadar sokup kendini kusturuyor biberonla mama veriyorum çıkarıyo dönüyor istemiyo başından ayrılamıyorum oyun halısında ana kucağında zabdedemiyorum aşırı yorgun bitkinim ….