CmreKSidar Yagmur_24 lansinoh var sevmiyor başlıkta değiştirdim yine sevmiyor asla almıyor ağzına biberonu 🥺
CaninannesiCemre CmreKSidar Siz de olmayan bi biberon deneseniz ,bunu yazan olmuştur belki ama ben de fikir vermek istedim Nuk kullanıyoruz biz mesela memnunuz,aslında 6 aya da yaklaşmış ufaktan ek gıdaya başladınjz mı
Qunqnir CmreKSidar 4 aylıktan beridir -şu an 8.5 aylık- biberonla takviye yapmaya çalışıyorum şu gün olmuş bi gönül rızasıyla içmiş değil. Emziriyorum emerken uyuyakalınca biberonla vermeye başlıyorum başka çare de bulamadım
CmreKSidar Qunqnir benimki doğdu doğalı hiç biberonla içmedi 3. Ayından beri veriyorum su falan ama asla almıyor ağzına sütüm yetse üzülmicem ama doymuyor eminim. Uykuda bile almiyor biberonu
Qunqnir CmreKSidar valla ben de halen su içiremiyorum. O aventin üstteki bardağı denedim suluk denedim bardak denedim biberon denedim.. hiç birini istemedi valla yoruldum :) Ben biberona çare bulamadım inşallah siz bulursunuz
CmreKSidar nidako benimki sallanmayı hiç sevmez ki yanına yatarım öyle uyur. Uykuda bile içmiyor valla cıngırakla falan da deneyeyim teşekkür ederim
Yagmur_24 CmreKSidar ne şanslısınız ben de şu uykuyu çözsem bi allahım ya nolur artık 6.5 aydır yaşamaktan soğudum
Aynenkanka CmreKSidar mamayı da bardakla dene ya da oioi nin pipetli bardakları bar onunla denesen? Munchkin in damlatmaz bardağı var bak o çok güzelmiş alan herkes çok memnun. Mesele bebe olunca valla insanın aklı başı gidiyor canım çooook haklısın
CmreKSidar Aynenkanka mamayı bardakla deneyeyim belki içer en azından gün içinde deneyeyim içim rahat eder cünkü uykuda iciremem bardakla valla sen demesen bardakla denemek aklıma gelmez sağol canım 🌸
Yagmur_24 CmreKSidar kaşık bineron denedeniz o da aşırı zor oluyo bu arada insanın sırtı beli kırılıyo ama en azından doyar
Kubrayuksel CmreKSidar Eds yontemini denedinizmi? Emzirme sondasiyla gogus ucundan mama veriyorsunuz bebek memeden geldiğini saniyor daha cok memeyi emiyor oglum meme reddi yasadi suan o sekilde hem mama aliyor hem meme emiyor
esrathegulcesmom CmreKSidar alıştırma bardağı deneyebilirsiniz. Benim kızım da biberondan asla içmiyordu. Bugün işe başladım babası kucağında yürürken vermiş biberonu tutmuş içmiş çok şaşırdım normalde asla içmiyordu
Mercosey CmreKSidar 6 aylık tadımlık yer zaten. Süt artırıcı kullanın isterseniz ya da kaşık mama olsa yer mi acaba kaşıkla en azından. Bardakla içirmeyi denediniz mi ya da şu alıştırma bardaklarıyla. Başka mama denediniz mi belki tadını beğenmemiştir. Pekmez katabilirsiniz mamaya
D0-2023dmb CmreKSidar aynı canım benim bebeğimde anlattığın şekilde 6 ay 1 günlük 4 aylıkken başladı bu durum hala devam ediyor 2 aydır kilo alımı yok denemediğim yöntem kalmadı kaç doktora gittim kimse bişi demedi açıkıp elbet içiçek dediler uykuda vermeye çalışıyorum oda çok az içiyor zaten bu yüzden kiloda almıyor bende çok stres yapıyorum