Merhaba atkadaslar, yaklasik bir haftadir bebegimin agiz kisminda kabariklik var. Cenesine kadarda cok hafif iniyor sivilve gibi. Neden oldugunu bilmiyorum. Su an 5 ayligiz. Mamayla memeyi red ettigi icin su an doktor tavsiyesiyle ek gidaya basladim. Verdigim farkli birseyde yok aslinda.
Bir fikri olan var mi?
