Merhaba anneler, 19 aylık kızım var. Son 2 haftadır vurma huyu başladı. Önce dokunmak istediğinde hafif vuruyordu, önemsemedim ama şu an özellikle babasına ve kendi yaşıtları zorla yaklaşmak, sarılmak istediğinde bildiğiniz osmanlı tokadı geçiriyor 5 parmağıyla 😐 şiddete yüksek sese vs maruz kalmış bir bebek değil ama kolik, oldum olası mız mız ve sinirli bir bebekti. Var mı bunu yaşayan? Vurma demek asla işe yaramıyor kızmak istemiyorum, nasıl tepki vermem gerek bilemiyorum. Eşya atma huyu da var telefon vs. Azarlamıyoruz anne baba olarak azarlanmayıp sadece atma dememiz mi işe yaramıyor acaba. Bir pedagoga gitmek istiyoruz, inanılmazda hiperaktif masanın/büfenin üzerlerinde geziyor. Benzer durumlar yaşanıyor mu sizlerde de? Uykudan nefret ediyor bitiyorum geceye kadar. Sakinleştirici bitkisel bi ilaç vs kullanılıyor mu bu durumlarda? Lütfen akıl verin inanın 2 erkek çocuğu büyütüyorum sanki.