Grupyildizi Oturdugumusz yerdeki okula sordum 4 yas almiyoruz dedi kizimda cok agliyor okula gtmek icin ozelede gndermiyorum cok pahali 4 yas neden almiyolar ki
MeetJoeBlack Grupyildizi anaokuluysa alıyorlar ama eğer ana sınıfıysa yani başka okulun içindeki anaokuluysa almıyor diye biliyorum. O yüzden olabilir mi acaba 🤨
Grupyildizi Denizimannesi ama giden akrabalarim var 4 yas hatta kziimda ay olarak kucuk devletin ana okuluna gidiyor
2ogullu1anne 3 yaştan 4.5 yaşa kadar kreş.Sonrası ana sınıfı diye biliyorum. Oğlumu 3.5 yaşında kreşe verdim.4.5 yaşında kreşe devam ediyor.Seneye ana sınıfı.
isimyazmakzorunlumu Grupyildizi ilkokulun içindeki anasınıfı almayabilir önceliği 5 yaş fakat anaokulu varsa 4 yaş grubunu alır (kontenjan varsa tabii benim çalıştığım okul full dolu mesela)
Ogulluana Grupyildizi her okulda olmuyor 4 yaş grubu. Sadece anaokulları var ya orada 4 yaş grubu aliniyor
O1Anne Grupyildizi bende çocuk gelişimi okudum 5 yaş ve üstü anaokulu 4 yaş grubu kreş 😊 dilerseniz kreşe yazdırabilirsiniz
anneyimanne00 Grupyildizi en son 2019 mart doğumlular alınır anaokuluna veya anasınıfına. eğer daha küçük bir yaş grubu için sınıf açılsaydı kaydınız yapılırdı🌸