Asaf34 yani bizimkisi de sevmezdi hiç, geçen sene yaz olduğunda 9 aylık falandı , mecbur kucağımıza alıyorduk gezerken. Bi de araba dışarı bakarsa daha çok otururdu, bize dönükse hemen kucak isterdi. Bu sene sevdiği atıştırmalıklardan veriyoruz ya da işte dondurma almaya gidiyoruz ya da parka gidiyoruz diye oturtuyoruz bir şekilde sevdiği şeyleri konuşarak anlatarak . Ama genelde koşmayı seviyor o yüzden topitop veya çikolata dondurma yoksa çok oturmuyor. Ben de topitop yiyeceğine koşsun diyorum şimdilik öyle ☺️ genelde eşimle olduğu için çok zor olmuyor ama yalnızsam mecbursam diyorum ki baban yok bak baban gelince koşucaz akşam çıkınca koşucaz diye. Yoksa çıkmıyorum 🙃