Kızlar 5. Ayla birlikte ek gıdaya başladık. Alerjik bir bebek olduğu için erken başladım aslında. Başlarda sorun yoktu püre vermeye başladım sorun olmadığı için zeytinyağ damlatmadım ishal olursa diye korkup ama şimdi de kabız oldu. Sebze püresi verdim 2 gün peşpeşe havuç, kabak, patates olarak ama sanırım patatesi fazla geldi. Sabahları da az avokado veriyordum. 2 gün yapmadı dün çamur gibi biraz yapmış bugün de fındık kadar yaptı. Keyfi yerinde aslında genel olarak. Ama karnı gergin beni huzursuz ediyor böyle olması. Zeytinyağ içirdim akşamüstü bir de kayısı haşlayıp suyuyla püre yapıp verdim. Yarın ancak görürüm sanırım etkisini ama başka yapabileceğim bir şey var mı? Çok büyük bir sorun mu 2 gündür doğru dürüst yapamaması götürsem mi doktora?