kucuksevgilim Kızlar ssk analık rapor parası e devlet üzerinden kontrol ediyorum sürekli hesabıma yatmıyor bi türlü benim bilmediğim bişey mi var sistem olarak çünkü 2 rapor ücreti hala yatmadı işlem devam ediyor diyor bilgisi olan var mı?