neolmusyaani Oynakbalina doğumdan sonra doktor vermişti icmistm doktor içebilirsin emzirirken demisti
Merveeofs Benim migrenim var daha ağır içemediğim için parol kullaniyorum ve hemen emziriyorum da gerektiği zaman yanlış mı bilemiyorum 🤷🏻♀️