Kızlar eşim çalıştığı iş yerinden çıktı hafta içi hafta sonu sürekli çalışıyordu tatil olmasına rağmen. Adam ayak işlerini yaptırıyprdu ev taşıma, annesini oraya buraya götürme vs. Hafta içide sabah 7 akşam 10a kadar çalışıp mesai almıyordu. Dayanamadı işten ayrıldı 4 yıldır aynı yerdeydi. Neyse bu adam çıkarken sen benden para aldın şu kadar aldın bu kadar aldın diye diye bize 27 milyar borç çıkardı. Eşim adamın gönderdiği paraların dekontunu göstermesine rağmen adam verdim diyor bizim ona borcumuz 7 milyarken 27 milyar diyor eşimde gitti senet imzaladı. Bu adam eşim geri döner sandı senede tarih atmadı 5 5 öde dedi. Eşim hemen işe girdi zaten. Bugün arayıp paramın hepsini bu ay sonu ver demiş. Seni avukata vericem demiş. O kadar üzüldüm ki neredeyse 30 liyar para nerden bulcaz bilmiyorum. Açık senedi mahkemeye verebilir mi? Diyelim ki verdi ne olur? Lütfen bilgisi olan yazsın 😟