Yenidoğan bebeğimin kalbinde açıklık var, bir damar genişlemiş, ilac ile düzelmezse 1 kg tamamladığında ameliyat olacak dedi doktor bebeğim su an 700 gr, bu durumu yasayan var mi, ilaçla düzelen veya ameliyat olanlar riskli mi , ameliyat olursa açık ameliyat gibi mi oluyor anjiyo gibi mi bilgisi tecrübesi olanlar yazabilir mi?