6,5 aylık bebeğimi kundaktan çıkarttık. Kendi yatagımızda baba ile uyumaya başladı. Orda çok rahat hareket ettiği için uzun uyuyor ama beşiğine koyunca asla dönemiyor ve hemen uyanıyor beşiğine nasıl alıştırabilirim? :( yani çocuk şu an ayaklanmıyor ama ayaklandığı zaman kalkacak yataktan düşecek vs . Baba ile ne kadar yatar? Beşiğine kesinlikle yatması şart. 3 gün denedik sürekli uyandı