Bebeğim prematüre 640 gr doğdu, süt sağıyorum doğumdan so ra elle sağdım sonra alışınca elle devam ediyorum , pompayi denedim bikac kez ama ben mi beceremedim acaba, once masaj yapıp sonra takıyorum ama cok az süt cikiyor gücünü artırınca da göğüs ucunun içini dışarı çıkarıyor yara yapacak gibi oluyor cok kotu görünüyor, yavas yaptığında da azıcık süt cikiyor ,kullananlar nasil yaptı acaba