2 aylık bebeğim gündüz sşırı uyuyor resmrn ilk zamanlar gibi ben uyandırıyorum karnını doyurmak için gece de 12 de tam uykuya geçiyor. Bir gün uyutmadm oyun oynadm gece belki erken uyur diye ama yine geç uykuya geçti. uyku egitimi vs için erken bilyorum ama bu durum geçici mi acaba yoksa böyle devam mı edecek ?