Esranill Kızlar selam ikizlerim 5 ay 20 günlükler.normalde sma optipro 1 numara kullanıyorum mama olarak 6 aylık olunca 2 numaraya geçicez mamamız bitti ve 1 2 numara kalmış sadece aldığımız yerde sizce 10 gün kala 2 numara versem birşet olur mu ?
Mothertwins Esranill Merhaba hiçbirşey olmaz bende doktoruma sormuştum bunu 10 gün vardı 2 ye geçmeme içerikler aynı besin değeri farklı daha doyurucu olur demişti bende öyle yaptım hiçbir sorun yaşamadım aksine daha tok tuttuğunu farkettim ☺️
Maviim Esranill Bir şey olmaz bizimde bitmişti 1 numara 6. Ayına 1 hafta vardı 2 numara vardı evde stoklamıştık ona başladım direk👍
bebeklipanda Esranill nerdesiniz? Geçen hafta Sma optipro 1 800 gr paketini açtık bebeğime bir iki gün verdik ama yaramadı. Ankaradaysanız elden verebilirim size ücretsiz
Esranill fatmasel_ ben Bartındayım ve gross marketten 800 gr 350 tl alıyorum.bu arada yakınınızda civil mağazası varsa orada 340 tl.