Hiilyuss Bebek yağı kullanıyordum bitti tekrar alacağım ama hangisini kullanıyorsunız ne farkı var birbirinden acaba
Deletedmom_110 Hiilyuss mustela kullanıyoruz Losyon bende nemlendirici olarak kullanıyoruz yüzüme çok güzel
beyzzsenturkk_ Hiilyuss benri kullanıyorum hızlı emiliyor normalde bebek yağları hep bizde toz kıl ne varsa toplardı yapışırdı bu yağı kendime de kullanıyorum mis kokulu ve yumuşacık