Masalina12 Kızlar 2 aylık bebeğimin kalbi delik ama doktor dedi çok önemsiz kapanacak daha önce başına gelen oldu mu kapanıyor mu😢
aysecikm Masalina12 evet benim oğlumunda 4. Ayda fsrketti doktor kardiyolojiye götürdük hiçbir problem yok korkmayın zararsız bir durum dedj
Masalina12 Linahilal doktor bana dedi 1 yıl sonra gel baktır İçin rahat olsun diye ama 2 3 ay geçsin bakmaya gidecem
aysecikm Masalina12 korkmayın herhangi bir risk olsa doktorlar bu kadar rahat bir şekilde korkmayın zararsız demezler
Mommyhann Bazı bebeklerde olan birşey bi akrabamında bebeği öyle doğdu 1 yıl sonra kapanmamış ameliyat oldu şuan okula başladı kuzenimde kalbi delik doğmuştu o kendiliğinden kapandı mesela şuan 11 yaşında canm içini ferah tut