Yavrum 11 aylık bugün öğlen 12 buçukta mutfakta dengesi kaybedip arka aşağı düştü ama önce oturup kısa mesafe düşmedi direk arka aşağı düştü zemini taş kafasının arkasını vurdu 1 2 dakka buz tuttum ama ağladı buzuda tutturmak istemedi :( doktorunu aradım 1 buçuk saat kadar evde gözlemle öyle getir bakalım dedi götürdüm genel muayenesinde sıkıntı yok hafif bir şişme var oda kendi kendine geçer için rahat olsun çatlak kırık olduğunu düşünmüyorum tomografi çok radyasyon bu yüzden gereksiz yere çekilmemeli 24 saat boyunca her 2 saatte bir kaldırıp takibini yapmaya devam et dedi, 5 saat geçti düştüğünün üstünden çok korkuyorum zemin çok sert başına gelen var mı