2aslanmom Kızlar ben 2020 de doğum yaptığımda doğum yardımı ve emzirme parası almıştım şimdi yeni doğum yaptım şuan öyle bişey yok mu e devlette yok çünkü başvurma şeyi bilen var mı?
marinko Golirem ben dogum parası aldım calıstıgım yere rapor gösterince hesabıma yattı para. Emzirme parası icin ne yapmamız gerek? Otomatik o da yatmıyor mu? Başvurmak mı gerek?
albusdumbledore nino33 başvuruya gerek yok doğum yapan herkese yatıyor diye biliyorum e devlete emzirme ödeneği yazın ordan takip edin bankaya gönderildi yazınca pttden yada tanimli banka hesabınız varsa oradan alabilirsiniz ben öyle aldım 4 ay önce
zulfiye_41 Ben 1 ay önce doğum yaptım hiçbir yere başvuru yapmadım kendiliğinden devlet tarafından o para yattı 520 tl e devlete şahıs ödemeleri yazınca çıkıyo eğer yattıysa paran