Arkadaşalar oğlum okula başladı ve ilk bi kaç gün iyiydi ama suan öğretmeni dinlemiyor Muş uyum sağlayamıyoruz diğer çocuklarla tuaf sesler çıkarıyor yerlerde yuvarlanıyor vb şeyler soyledı böyle durumla karşılaşan varmı yada fikir sahibi olan napmam gerek normalde çok hareketli bir çocuk zaten ama çok üzülüyorum daha önce pedegoga gittim yaşı çok küçük tanı için dedi napsam ne etsem lütfen yardım edin