Merhaba
Bebeğim neredeyse 2.5 aylık meme mama şeklinde gidiyoruz ilk mamayı aldığımız hafta kilosu çok iyiydi . İkinci hafta aynı beslenme ile gitmemize rağmen kilo alımı yavaşladı sma CONFORT kullanıyorum . Başka mama önerisi olan var mı ( gaz yapmayan )