merveakin Merhaba doğum yapalı 6 gün oldu fakat 2. Günden beri göğüslerim yara oldu emzirdikten sonra kanıyor çok yarıklar var en hızlı nasıl geçirebilirim başına gelen oldu muuu çok acıyor emzirirken zor dayanıyorum
Ekimkizi merveakin Gümüş kapak , garmastan pomat krem iyi geliyor.. Denemedim ama lahana yaprağı ve tahin yağı tavsiye ediyorlar
aysecikm merveakin en hızlı ve kesin çözüm gümüş kapak kremler vsler o yariklara iyi gelmiyor anlık rahatlatıyor ama gümüşün iyileştirici etkisi sayesinde iki güne duzelirsizi
Tugbayildizz merveakin bana hastanedeki emzirme hemşiresi fito ve hametan kremi karıştırıp sür dedi antibiyotikli kremler bunlar ve benimkini geçirdi. Sizinki ne boyutta bilmiyorum da bence doktorunuza bir sorun ve deneyin bende geçti. Yalnız emzirme öncesi güzelce temizlemek gerekiyor antibiyotikli olduğu için.
binnur64 merveakin benim göğsüm her sızladığında hemen tahin yağı sürerim o gün geçer ama öyle yarıklar olmadı hiç ondada işe yarar mı bilmiyorum
merveakin aysecikm çok krem kullandım lansinoh, doktorun yazdığı, kantaron yağı ama hiçbiri geçirmiyor birde bunu deneyim inşallah geçer
Ekimkizi merveakin Ilık kompres yap bide canım , duş al bol bol geçmicek gibi geliyor biliyorum ama bebek emdikçe de düzeliyor merak etme .. kendi sütünde çok iyi geliyor pamuğa damlat sil sürekli
Tugbayildizz merveakin günde 3 4 kez uyguladım hemen fayda etti birkaç güne de geçti. Ama önemli olan koruyabilmek sonrasında dikkat etmek lazım bebek kahverengi kısmın tamamını almalı ki yara olmasın birde göğüs kalkanı kullanıyorum ben o da faydalı