deli_bir_hatun Kızım 10 ay 7 günlük 3 gündür 2 adım atıp düşüyor ama genelde emekliyor sorum şu acaba yurutsemmi alışması için yoksa kendi halinemi bırakayım
anne232 deli_bir_hatun kendı haline bırakın daha hızlı sonuç alırsınız ben hep kendi haline bıraktım kendileri başarıp yürüdüler çevrem öyle yapmadı yürütmeleri çok uzun sürdü kendi öğrenmesi daha iyi