Herkese merhabalar oğlum 23 aylık ve uzun zamandır göz akma sorunuyla karşı karşıyayız üst üstte doktora götürdüm ancak emin olamadılar damar tıkanıklığından şüphelenen de oldu hayır diyende üstelik damla veriyorlar onu da kullanınca oğlum çok ağlıyor ve göz yaşıyla geri çıkıyor hepsi tam anlamıyla bitiremedik damlaları zaten antibiyotik olduğu için kısa süreli oluyor başına gelen var mı nasıl bir yol izlediniz bu süreçlerde ameliyat ettiren oldu mu?