sez Kızlar doğum yapalı 13 gün oldu 3 gün sütüm gelmedi şimdi yeni geldi ama bebek memeyi almyo delirmek üzereyim Yardım edin ne yapmam lazım kafayı yemek üzereyim mama veriyorum aç kalmasın diye memeyi veriyorum kendini yırtyo aglyo aglyo durmyo napcam ben kızlar
Aylinoo sez alabiliyorsanız emzirme danışmanlığı alın Tülin bulur var mesela bu meme alma işi çok zor ama almıyorsa sütünüz azalmasın diye sağım yapın meme ucuna uyarı gitsin sağlığınız sütü de eds yöntemiyle vermeyi deneyin o da olmuyorsa biberona katıp verin ki anne sütü alsın bence
Esleminannessi sez meme reddi yapmış bebiş. Emzirmeye başlamadan önce sütünden sağım yap biraz bebeği memeye tutturunca çay kaşığıyla azar azar memeden bebeğin ağzına doğru akıt, işe yarar inşallah arkadaşımda yaradı böyle yaptı