Bizim cuma günü çocuk gastroenterolojiye (umarım doğrudur bdjdjd) randevumuz vardı gittik yine ve yine maalsef bana saçma sapan bir doktor denk geldi, bebeğime baktı ve çok minik bu nasıl beş aylık beslenmemis bu çocuk deyip durdu sütün var mı dedi evet var diyorum hala yok bu çocuk beslenmemis diyor, anlattım dedimki benim kızım emmyiordu mama da kabul etmiyordu üç aylıkken 4 buçuk kiloydu 4 aylıkken götürdük doktora yine 4 buçuk kiloydu hiç almamıştı sonra doktor 3.kez mamayı değiştirdi en son geçtiğimiz mamayi iki saatte 30 cc tek iciyor ama en azından azda olsa düzenli içiyor ve biz düzenli mama kullandıktan bir hafta sonra sağlık ocağına götürdüğümüz de artı artık redde bitti hamdolsun masaAllah beni de emiyordu 200 gram almıştı şu an üç hafta geçti üzerinden kaç kilo bilmiyorum dedim….ne 30 u bu çocuğun şu an 120 cc rahat içmesi gerekiyor dedi tamamda içmiyor yani demekki bünyesi boyle yada midesi küçük bilmiyorum ama aç değil kızım ondan eminim dedim çünkü kızlar ac olsa asla durmayan bir bebek mesela iki saat emzirmem bilerek iyice acıksın diye sonra mama veririm ama yine aynı sadece bir ölçek içer ve doyar,cisli bez sayısı falan iyi gayet işte böyle böyle kendi içmiyor diyorum yok diyo olmaz….hiç bir test yapmadan kilosunu bile tartmadan alerji maması yazdı baş hekime falan imzalattı bunu verceksin günde en az dört kez diyor bir au sonra da yine gel dedi,ben kızımı biliyorum içmez bu mamayı dedim çünkü kaç mama denedik anca hipp sevdi yedi hamdolsun oda bir ölçek,içine vanilya şurubu katacaksın verceksin mecbur diyor….yani benim korkum kızım zar zor hippe alışmışken şimdi onu denesem ve yemese sonra daha hiç biberon almazsa diye korkuyorum,daha önce testleri yapıldı bu arada geçen ay herhangi bir alerji durumu vs çıkmadı hani bir sıkıntısı da yok doktor sadcee kansız dedi ilaç kullanıyoruz,sırf kilosu düşük diye bu mamayı yemesi mantıklı mı yani,kilo alınca mama ile şişince ne olacak ki,diyorum doktora sağlıklı ama hamdolsun diyorum fiziken motor becerileri vs de çok şükür gayet iyi ama yok hala çok küçük beslenmemis diyor cinnet geçirdim resmen,yani cok uzun oldu ama lütfen akıl verir misiniz ya ihtiyacım var