Eymeninannesii35 Ateş düşürücü şurup içmiyo içince kusuyor geceleri özellikle ateşi çok oluyo kullananlar var mı doktora sordum bir sıkıntı olmaz dedi ama oğlum 32 aylık yani 2 buçuk yaşında bir sorum olmaz demi
Mlk026 Eymeninannesii35 s olanını kullanıyorum ama parasetomol içeriyor parol ya da calpolle aynı fitil diyince herkes korkuyor ama korkulacak bir şey değil. Havale konuSunu bilemiyorum ama.
Gulay1 Eymeninannesii35 Bizde ateşi şurupla düşmediği zaman veriyoruz ama doktorumuz 2 yaşından sonra önermiyoruz dedi benim bebeğim 13 aylık düşmeyen ateşi varsa hastaneye götürün onlar müdahele yapsın havale için birşey diyemem benimde bebeğimin ateşini düşüremedik hastaneye götürdük havale geçirir diye yatış verdiler
Eymeninannesii35 Mlk026 bizimde s olanı sorun olmaz herhalde kullanabiliriz sizin bebeğiniz kaç aylık acaba
Mlk026 Eymeninannesii35 şu an 1 yaşında 3 aylıktan beri kullanıyorum ama tamamını değil yarısını kullanıyorum doktor o şekilde kullanmamı söyledi
Bihteeeer Eymeninannesii35 19aylik ben hepsini verdim ertesi gün ayağa kalktı ama siz doktora danışmadan vermeyin
2022anne Eymeninannesii35 biz kullanıyoruz canım hastalandığında ateşi yüksek olduğunda surup ile düşmediğin de hemen fitil veriyorum bu markayı 15 20 dakika içinde etkisini gösteriyor bize de doktorumuz kullanabilirsiniz demişti