Bizde dün bıraktık en son dün sabah ilk uyandıgında emdi. Saçlarımı tarıyodum o an meme istedi bende sacımı oraya tutup pis olmuş dedim emmek istemedi geceye kadar cok aklına gelmedi ama gece cok ağladı yinede pis olduğuna inandığı icin çok yanaşamadı ama çok ağladı alışıcak inşallah