Normal, oglum da tam 3,5 yasinda basladi cok cok agladi ilk bir hafta sadece koltukta oturdu ne muhabbet ne oyun ne yemek. Ama sonra seve seve gitti, ben biraktiktan sonra surekli aglamiyormus ama. Ogretmenleri kucagimdan aliyordu Yoksa ayrilmak istemiyordu. Birde ayrilirken kesinlikle duygusal iletisim kurmayin hemen kullaniyorlar 🫣