Kızlar 2 aylık kızım var. Göz takibi yok. Sese irkiliyor ama sesin olduğu tarafa bakma yok. Sürekli huysuz sürekli ağlıyor. 3 doktor gezdim. Doktor gazdan dedi. Ne yapıyorsam susmuyor bazen. Dışarı çıkma gezme olayı bitti. Yemek bile yiyemiyorum bazen. İlk çocuğum. Eşimle bitik haldeyiz. Uyku yok. Düzen kalmadı. Ayına göre yapması gerekenleri yapmıyor. 33 haftalık doğdu ondan mı acaba?? Endişeliyim korkuyorum ona bir şey olacak ya da bir hastalığı var diye. Normal mi bu durum. Allah rızası için tecrübeli annelerim yazsınlar 🥺🥺