Ktiryaki 8.aydan selamlar. 🥰 Başında olmamıza rağmen çok zorlu geçiyor, nerede o 8.aya uğramayın diyenler 🤔 ne kadar da haklıymışsınız 😂😂
ozomom Ktiryaki ay yazmandan edemedim benim Yenidoğan döneminden sonra en çok zorlandığım aylar 8,9,10… Rabbim o neydi öyle oturarak uyumayı öğrenmiştim🤣sabırlar diliyorum,Allah kolaylık versin 🙏🏻 18.ay da fena gerçi akşam akşam mutfaktan bir paket kakao temizledim kızım sağolsun 😂
bakkalemzigi Ktiryaki nereye gitsem ya yürüteçe koyuyorum yanıma ya da mama sandalyesine Allajtan kucak da tutturmuyor çok arada yapıyor 🤣
Ktiryaki bakkalemzigi yok bizim ki mama sandalyesinden çok çabuk sıkılıyor 😂 neyse seviyorum bu halini de
Ktiryaki ozomom gözüm korksun istemiyorum ama büyüyecek bir şekilde 😂 elbette atlatırız 😂 su iki gündür gece uykusu var denecek kadar az 😂😂geçiyor anlaşılan bı sure sonra 😂😂 18.aya burdan selam olsun o zaman 😂😂
Mikaa1922 Kizlar yemek yiyor mu sizinkiler? 9 ayligiz ek gida yok denecek kadar az yiyor. Ne yapacagimi bilmiyorum. Her turlu takla atiyorum yemesi icin . Pure halinda veriyorum her sheyi. Yumurtayi bile yemiyor
Aysnrincii Mikaa1922 kanayan yaram hiçbir şey yemiyor millet kahvaltı ara öğün akşam veriyor benimki sıfır kırk takla atsamda yemiyor
Ktiryaki Mikaa1922 tam olarak bu porsiyon şeklinde yediği soylenemez yemiyorla yiyor arası . Aç oldugu zamanlarını koklayın bence
Mikaa1922 Aysnrincii aynen benimkide oyle. Anne sutuyle kilo aliyor ancak demiri , d vitamini, ferritinde hep dusuk. Doktor iyi beslenmedigini soyledi vitamin baslatdi. Pureler, corbalar, kahvaltilar hazirliyorun hanimefendi agzini bile acmiyor begenmiyor
Ktiryaki Aysnrincii bizde aynı durumdayız ben bizim yediklerimizden veriyorum fark ettim ki tatsız tuzsuz seyleri yemek istemiyor