Tugbayildizz 2 aylık kızımı gece kaç saatte bir uyandırmalıyım sizce? 1. Aydan sonra 3 saate geçmiştik o şekilde devam mı etsem yoksa kendi uyanmasını mı beklesem artık siz ne yapıyorsunuz?
Ummuhan321 Tugbayildizz Ben doktoruma sorduğum da kendi uyansın dedi suan kızım 2 buçuk aylık 2 aylıktan beri kendi uyanıyor gece 4 saat uyuyor sonra emiyor geri uyuyup tekrar 4 saat sonra uyanıp emiyor gündüzleri 2 saate bir emiyor. Ama doktorum geceleri uyandırma kendi acıkınca uyanır dedi
Cekiyorum_Gulumse Tugbayildizz valla benim doktorum 20 günlükte beri uyandırma doyuyorsa 4-5 saatte uyur dedi. Çok guvendigm kizimi yillardir goturdugum doktorumuz. oglum en fazla 4 saatin sonunda kendi uyanıyor. Zaten ilk gece uykusuna geçişinde oluyor bu ellemiyorum hic . devaminda saatte bi 2 saatte bi bazen yarim saatte bir uyandikca emziriyorum.. 1 aylık kontrolünde yine sordum “birak annesi elleme uykuda onemli uyusunda büyüsün” dedi 😊
Mavisinannesi1804_ Tugbayildizz 40 ından sonra hiç uyandırmadım canım. Uyandırmayı kendim bırakmadım aslında. Üç saatte bir kalkıp meme tutuyordum uykusunda ağlıyordu istemiyordu. Sonra uyandırmayı bıraktım. Çok şükür bir problem yok.
Tugbayildizz Ummuhan321 bende doktoruma soracağım kontrolde ama kafamı karıştırmıştı bu konu bende öyle düşünüyorum 😊
Tugbayildizz Cekiyorum_Gulumse çok haklı zaten sadece ilk uykusu uzun sürüyor diğerleri kısa ondan da bişey olmaz uyusun kuzular 😘😊
Tugbayildizz Mavisinannesi1804_ bunu duyduğuma sevindim ya bazen o kadar zor uyandırıyorum ki üzülüyorum haline ama aç da kalsın istemiyorum o yüzden
Ooozzzgggeee Benim bebeğim de iki aylık gece dört saate yakın uyuyor kendisi acıkınca ağlayarak uyanıyor gündüz de iki üç saat uyuyor kendisi uyanıyor bir düzene girdi cok sukur ilk ay epey zordu
Zinnetnur Benim bebeğim 24 günlük 4 gün öncesine kadar uyandırıp besliyordum artık yapmıyorum uyanınca bir daha uyutmak zor oluyordu uykusu kaçıyordu artık bırakıyorum kendisi uyanıyor genelde 3 buçuk saat sonra uyanmaya başladı zaten aç olsa derin uyumaz