Arkadas3495 aynısını yaşıyorum bebeğin kilo almaması aman sağlıklı olsunla geçiştirilecek bir durum değil maalesef kimse pofidik olsun diye kilo alsın istemiyor , doğru ve zamanında alınan kilo çocuğun vitamin ve gelişimi için çok değerli . Kilolu tosun olmasını istediği için takmıyor insanlar kilo almamasına. Bu minicik bir beden yeterli besini almazsa nasıl uzayacak nasıl zekası gelişecek kilosu iyi demek maalesef sadece dr.un diyeceği bir şey her bebek için 6 kilo iyi değildir ya da kötü değildir bunu sadece takip edem dr bilir . Öncelikle doktorunuz ne diyorsa o doğrudur iyi diyorsa iyidir ,bizde5,5 aylık 3aydır meme reddi yaşıyoruz ve maalesef kilo alımı durdu ,bununla beraber boy uzaması da azaldı bebeğimin biberonu da reddediyor kaşıkla olduğu kadar , de ek gıdaya geçirdi ama ek gıda bu aylarda maalesef kilo almasından çok tatları alışması için anladığım kadarıyla bende kaşık mama veriyorum püre şeklinde olduğu için onu daha çok yiyor ama oda kabız yaptı artık ne yapacağımı şaşırdım , kilo aldırmayı başardığınız tarifleri bende bekliyorum .