Bebeğim bugün tam 6 aylık oldu bebek bisküvisi yaptım ama tadını sevmediği için yemedi içine tatlandirsin diye 2 kaşık pekmez attım sadece sorum şu bunu başka nasıl tatlandirabilirim hanımlar bide ılık su ile yapmistim
anne sütü ile yumusatsam olur bilgisi olanlar cvp verirse çok sevinirim